söndag 25 oktober 2009

Äntligen!

En borta på semester i en vecka och den andra borta i en dag, äntligen blev det lite roligt på praktiken!
Har haft den roligaste dagen hittils fast jag kan inte säga att de jag gjorde kanske var så speciellt, fick gå runt i ridhuset på 40 minuters power walk med hingstarna. MEN inte vilka som hellst heller utan både Okeanos och Briar! Yey tänkte jag och höll så hårt i grimskaften att jag nästan fick kramp xP

Hm vissade sej senare på lunchen att dom andra praktikanterna tydligen inte var så omtyckta utan alla tyckte det var så skönt när jag mockade och gjorde massa andra saker eftersom jag gjorde klart dom i tid till skillnad från vissa andra som bara sölade och inte gjorde mer än dom behövde. Där ser man, först får man en utskällning för att vara seg och sen visar det sej att man helt plötsligt är toppen. Nja jag vet inte jag, undrar vad dom i så fall säger när jag inte är där:P

Fick iallafall veta att alla var så förvånade för ingen praktikant hade nånsin fått gå med Briar så beridarna från usa och Canada spenderade hela dagen med att kalla mej special xP
Lugn dag imorron, ingen mockning ens och behöver bara mocka efter paddock hästar och gå med Briar och okeanos, SKÖNT!
4 dagar kvar till hemfärd, saknar dej Grisen så otroligt mycket!<3

Från en numera normaltempererad lägenhet, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar