torsdag 22 oktober 2009

hm

2-1 till mej då, seriöst hon är till och med yngre än mej å försöker köra över mej. LYCKA TILL!
Aja haft en ganska bra dag iallafall fick hjälpa till ganska mycket i hingststallet och vara med Filip istället som är betydligt schystare än vissa andra. Fick skrubba vattenkoppar idag vilket faktiskt var ganska trevligt då man fick lov att slita sej från varje box då varje häst nästan hängde över en och ville kela :P
Blev klar till 6 iallafall utan att ta livet av mej, men nu saknar jag faktiskt vansbro och GRISEN!
Ska åka hem på torsdag då jag jobbar in i helgen så jag funderar på att efteranmäla till faluns regionala nästa helg, sugen! Men får se om jag måste skjutsa dit honom själv och om jag i såfall får nån med mej :P

Från skåne, Hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar