söndag 18 oktober 2009

Då var det över då..

Har officiellt ridit min sista ponny tävling nu då...
Snygging var som vanligt bäst och känslan vi hade var helt underbar synd bara på poängen men dom tänker jag skita i för nu var jag så jävla nöjd med ritten!
Riktigt stolt över mej själv att jag lyckades hålla mej men känner nu att det börjar bli svårt xP
Det som känns mest deprimerande är att aldrig få göra i ordning Grisen för tävling igen, att aldrig mer träna stenhårt för att uppnå och klara ett mål med honom igen och känslan när vi lyckats med något, den känslan är underbar och har på sistonde funnits mest hela tiden, men mest av allt kommer jag att sakna dej Grisen <3
Du vet redan hur mycket du betyder för mej så jag orkar inte beskriv allt i detalj för nu börjar det bli lite för svårt att fortsätta skriva men du är helt enkelt bäst :P

Från en liten lägenhet i vansbro, Hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar