söndag 25 oktober 2009

Uppskattning gör så mycket

Min så kallade "lugna" dag blev inte så lugn iallafall då, satan!
Måste minst ha gått flera mil så som jag har knegat runt i ridhuset med olika hästar hela dan. Men roligt hade vi iallafall, medans vi iallafall bara gick där tränade jag och briar på mitt engelska uttal, kan fan inte uttala 30, och försökte komma på vad traktor hette på engelska vilket varken han eller jag kom på.

Ingen av dom andra verkade heller veta det korrekta ordet så vi övergick ganska snart till att prata om andra intressanta ämnen som tex hur en elit hopphäst igentligen har det på dagarna.
Går dom åxå runt i ridhus?
Står dom åxå inpacketerade i lindor och täcken hela dagarna och har dom större hagar?
Intressanta men svåra frågor :P haha
Mina armar känns då helt döda just nu iallafall efter allt sopande fram och tillbaka och efter att ha mockat i spöregn ute i paddockarna. Tro mej deras sand väger ton när den blir blöt och man försöker mocka i den:P
Men kan säga att trots döda armar, ömmande fötter och svåra frågor som aldrig riktigt fick något svar så var hela dagen värt det bara för komplimangen jag fick av Alex.
Hon tyckte att jag skulle veta att på hela tiden hon vart här var jag den bästa praktikanten som vart där och jag jobbade så jäkla bra och var lätt att arbeta med och hon var så glad att det äntligen var en praktikant som fattade vad hon sa och våga prata engelska med henne.
Uppskattning gör så jäkla mycket och Alex är så sjukt duktig på att rida så det här tänker jag leva på länge!
Synd bara att inte bitcharna var där så jag kunde kört upp den komplimangen i ansiktet på dom;)
Puss å hej en glad Erika rapporterar från skåne, Hade!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar