fredag 9 oktober 2009

Balans träning skulle behövas!

Hm skulle nog må bra av lite balans träning skulle jag tro, börjar känna mej lite mörbultad efter mina snygga avramlingar idag.
Notera plural benämningen :P
Blev avbockad av "sötaste" hjärtat som hade jätte roligt, men men tillslut hoppade vi då fint iallafall xP
Sitter just nu i orsa iallafall och hoppas att mina kära orsingar vill hitta på nått med mej ikväll!:D
Har lite dåligt samvete då jag åkte från vansbro utan att rykta Grisen men får se till att ta igen det imorron istället då vi även hoppas att hjärtat inte är på lika bushumör som idag och att det definitivt är borta tills söndag och utbytt till stor sammarbetsvilja:P
In my dreams.. xP
Ska gå ut och dirigera min bror lite tror jag, man vet ju aldrig hur människan sätter på däcken så lika bra att jag går ut och ger min professionella synpunkt ;)

Från Orsa, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar