fredag 16 oktober 2009

Tröööött!

4 hästar senare och efter en biltur till orsa kan jag säga att jag är helt SLUT!
Ridningen gick då skit bra, förutom hjärtat som från ingenstanns helt enkelt kommit på att jag är en liten människa och han en stor häst så krävdes all muskelstyrka och lite till att få den stora hästen att gå dit jag ville och jobba som jag ville. Benförlängare någon? :P
Tacka vet jag ponnysar! Dom gör då (för det mesta) som man själv vill och är precis i lagom storlek att rida på, tur att sanny inte är så stor annars hade jag fått ett litet problem xP
Känns lite ensamt nu när dom bästa åkt ner till skåne och lämnat mej kvar (SJÄLV!) i lilla vansbro. Tur hästarna är kvar iallafall :P
Nej nu blir de pizza och filmmys med the bro (tror endast han fattar va ja menar xP) hoppas innerligt att dessa filmer inte kommer suga :P

Från orsa, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar