söndag 11 oktober 2009

Söndag igen då

Då var ännu en helg över och en hel veckas höstlov väntar!:D
Börjar tycka att det går lite för fort, snart kommer julen och sen blir det nyår och nytt år igen och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska bli, vilket är illa! :P
En vecka kvar till praktiken iallafall, börjar bli lite nervös :S
Jag menar hur ofta får man chansen att träffa Jan Brink!?
Aja ska kanske oroa mej mer för resan ner och hur jag ska hitta på dom "tusen" olika bytena mellan tåg och stolsnummer. Jag förutspår total förvirring xP
Super Hjärtat skötte sej riktigt fint idag förutom lite snygga byten, bockningar och oplanerade ryggningar var han riktigt fin på framridningen iallafall men blev lite spänd inne på banan. Måste säga att det var en riktigt rolig stor häst debut och roligt hade vi ;) <3
Red en sväng med snygging nr 1 åxå som lite lätt rejsade ifrån diego med en arg och ler nerstänkt Sandra på ryggen, bättre lycka nästa gång säger jag bara det verkar behövas ;) hahah
Blev väldigt inspirerad av att titta på msv klasserna idag så nu jävlar har jag bestämt att en dag ska jag rida in, sitta där och få 70 %!

Från Vansbro, Hade!

2 kommentarer:

  1. Du vinner på fusk och överraskningsmoment, annars skulle du aldrig ha en chans å de vet du! :P

    SvaraRadera
  2. Fortsätt inbilla dej du;) det har fungerat för dej så här långt ;) hahhaha

    SvaraRadera