tisdag 20 oktober 2009

Tullstorp!

Jag har klappat Briar! :D
Han ser faktiskt ganska liten ut i verkligheten och en riktig fegis är han åxå :P haha där ser man, men sååååå fin!
Träffade Jan åxå som var så lång att jag typ fick nackspärr bara av att prata med honom men han verkar då vara skit trevlig iallafall trots att jag blev halft skrämd till döds av dom andra praktikanterna som varna en att så mycket som kolla på honom för då skulle han bli skit sur och vad man än gjorde fick man inte vara i vägen om man inte ville ha en utskällning :P
Jag undrar jag vad dom har gjort xP
Såg lite när han red imorse på Okeanos, vilken häst! Bara svävade fram och var så jävla snygg att man bara gapade även Biggles var skit snygg att se på och jag skulle inte tacka nej till en av dom.
Nej nu blir de sängen, rik amerikan kommer för provridning av häst imorron så det blir extra tidigt för att snygga till lite extra :)

Från skåne, Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar